7 Ocak 2010 Perşembe

merhaba arkadaslar çok mutluyum çokkkk

bugun size kızımın bana yaptığı sürprizi ile cıkıyorum karsınıza
uzun zamandır örduklerimi bir kitapta toplamayı istiyordum
canım kızım bana sürpriz yapmış ve örduklerimi bir kıtapta
toplamış 15 ocak benim doğum gunum kızımın hediyesi beni çokkk
mutlu etti anlatamam kızıma çookkkk teşekkür ediyorum sizce
nasıl fikir ama belki ilerde bir gun tariflerinide ekler bir dergi
yada kitap cıkarırım bellimi olur benim gibi annesine yardımcı
kızları olursa yanlızda olsa dimdik ayakta kalır değilmi dostlar








5 yorum:

Unknown dedi ki...

ne güzel olmuş ölümsüz bir hediye.afferin kızınıza.

nadide dedi ki...

canım hediye bir harika olmuş kızının o güzel ellerine sağlık bence bir anneye verilebilecek en güzel hediye iyi ki varlar onun o güzel yanaklarından öpüyorum sevgiler bıraktım:)))

Bucanni dedi ki...

Ne güzel bir hediye, çok iyi fikir.

Saglıklımutfak dedi ki...

Öncelikle şimdiden doğum gününüz kutlu olsun. bloguma ve mutfağımada hoşgeldiniz. mutlu ettiniz:)

Hülya dedi ki...

cok guzel bir hediye olmus, omur boyu saklanabilir, guzel fikir!